مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های کرمان همزمان با نمایشگاه ملی کتاب از ۱۹ تا ۲۵ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه رسانه‌ها و مطبوعات کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله خدیشی؛ مدیر عامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: در تعامل صورت گرفته با معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد کرمان نمایشگاه دوسالانه مطبوعات و رسانه‌ها امسال در کرمان همزمان با بزرگترین رویداد نمایشگاهی استان برپا شود.

وی افزود: حضور علاقمندان و بازدیدکنندگان فرهنگ و هنر یکی از دغدغه‌های اصلی ما است که امیدواریم با برگزاری همزمان این نمایشگاه‌ها شاهد بازید قابل توجه از این ۲ رویداد فرهنگی باشیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان اظهار داشت: رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری، دفاتر سرپرستی روزنامه‌های سراسری و نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها و روابط عمومی ادارات می‌توانند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات ضمن مطالعه شرایط حضور در نمایشگاه، غرفه‌های مورد نظر خود را رزرو کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های کرمان در سالن شهدای مس مجتمع نمایشگاهی جنوبشرق کرمان برگزار می‌شود و هزینه خدمات ارائه شده شامل نظافت غرفه ها، صوت سالن، مهمانان ویژه نمایشگاه، برگزاری کارگاههای تخصصی، اطلاع رسانی و ... به ازای هر غرفه ۱۲ متری برای رسانه‌ها ۲۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

خدیشی تصریح کرد: برگزاری رویداد‌های جنبی از جمله دعوت از مهمانان استانی و ملی، برپایی کارگاه‌های روزنامه نگاری و غرفه آرایی توسط رسانه‌ها امتیازاتی به همراه خواهد داشت که در پایان نمایشگاه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان تصریح کرد: هر چند رسانه‌ها روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند، اما نمایشگاه می‌تواند با کمترین هزینه گام بلندی برای معرفی رسانه‌ها به مخاطبان و ایجاد شناخت را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه رسانه های کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.