رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اجرایی شدن محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی(ع) مخصوص خودروهای سنگین در جاده های کرمانشاه از روز 30 مهر و به مدت 2 هفته خبر داد.

به گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    سرهنگ "محمد حیدری"  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه   اظهار داشت: بر اساس دستور العمل اجرایی از پلیس راه راهور ناجا، محدویت های ترافیکی در استان های کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و لرستان اعمال می شودبر این اساس و در استان کرمانشاه تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محورهای اسلام آبادغرب -پلدختر و حمیل - سرابله و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه  مسیر جایگزین برای ممنوعیت تردد در آن ها محورها، مسیر اسلام آبادغرب - قلاجه درنظر گرفته شده است گفت:ممنوعیت تردد از ساعت 7 صبح روز دوشنبه 30 مهر آغاز و تا ساعت 7 صبح روز یکشنبه 13 آبان ادامه می یابد.

وی، هدف از اجرای این ممنوعیت را افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه جهت تردد ایمن زائران اربعین عنوان کرد.

سرهنگ حیدری همچنین تردد کلیه تاکسی های درون شهری اعم از سواری و ون را از ساعت 7 صبح روز روز شنبه 28 مهر تا 7 صبح روز سه شنبه 15 آبان در محورهای خارج از شهر را نیز ممنوع اعلام کرد.

وی افزود: ممکن است در صورت بروز مشکلات ترافیکی، محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل موادسوختی و فاسدشدنی نیز اعمال گردد.

وی در پایان اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره های "120" و "88255555"  به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطناناست.

انتهای پیام/ز


 

مسیر جایگزین برای ممنوعیت تردد کامیون ها اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.