مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۱۹۸ مکان ورزشی در خراسان شمالی وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛  کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان این که سرانه ورزشی در خراسان شمالی ۴۹ صدم مترمربع است ، گفت: اکنون ۱۹۸ مکان ورزشی در استان وجود دارد و ۷۵ مکان ورزشی نیز در حال ساخت است.

وی افزود: درباره سرانه ورزشی در کشور، این سرانه را در بخشی که بر عهده سازمان ورزش و جوانان در استان‌ها است ۶۰ صدم متر مربع دانست.

بهادری گفت: با توجه پروژه‌های جدیدی که در خراسان شمالی در حال ساخت است می‌توان سرانه ورزشی را در استان به ۶۳ صدم مترمربع رساند که بالاتر از سرانه‌ی کشوری است.

وی اظهار کرد: سالن‌های ورزشی در استان از وضعیت خوبی برخوردار هستند ، اما در شهرستان‌هایی که داری جمعیت بیشتری است باید امکانات بیشتری نیز وجود داشته باشد.

وی گفت: سال گذشته اعتبارات استان در این حوزه ۱۶ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شد و اگر اعتبارات پرداخت شود پیش بینی می‌شود ۱۶ پروژه را به بهره برداری برسانیم.

بهادری همچنین با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی ، استقبال ورزش دوستان استان را از این برنامه‌ها خوب توصیف کرد و افزود: در همایش ورزشی بزرگی که به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهربازی بجنورد برگزار شد، هفت هزار نفر شرکت کردند.

وی افتتاح زمین چمن مصنوعی و سالن ژیمناستیک در مجموعه ورزشی تختی و افتتاح زمین چمن جاجرم را از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی ذکر کرد.

انتهای پیام / ب

هم اکنون سرانه ورزش در خراسان شمالی ۴۹ صدم مترمربع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.