رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: مسابقات پیرامید منطقه ۴ کشور به میزبانی شهر بجنورد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ مجید جودت رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با بیان اینکه مسابقات پیرامید منطقه ۴ کشور به میزبانی شهر بجنورد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید، گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۱۵۰ شرکت کننده از سه استان خراسان شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند که پس از خراسان شمالی، استان سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم قرار گرفت.

محمد فرزین فر بانی این رشته در حاشیه مسابقات پیر امید بانوان یک روزه که صبح روز جمعه در محل مجموعه علیدخت بجنورد برگزار شد ، گفت: در برگزاری مسابقات پیرامید ۱۵ سرفصل مورد نظر قرار می‌گیرد، اما با توجه به اینکه این اولین دوره از مسابقات بود تنها به ۷ موضوع بسنده کردیم.

فرزین فر بیان کرد: اجرای طرح در زمین ، نوع حرکات متناسب با طرح و پیام مورد نظر، هماهنگی افراد در اجرای حرکات و هماهنگی اجرا با موزیک از مهمترین موضوعات مد نظر این مسابقات است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: مسابقات پیرامید از اسفندماه پارسال در استان آغاز شد که به این منظور کارگاهی استانی ویژه مربیان آمادگی جسمانی در استان برگزار شد.

مجید جودت اظهارکرد: در مجموع ۹ تیم پیرامید در استان آماده شده بودند که امروز تیمی منتخب از میان آن‌ها در این مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: تیم‌های اول و دوم این مسابقات برای حضور در رقابت‌های کشوری که در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

انتهای پیام/ ب

حضور ۱۵۰ ورزشکار در مسابقات پیرامید بانوان در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.