سرپرست استانداری کرمان از کمیته امداد کرمان به دلیل کسب رتبه نخست درزمینهٔ اجرای طرح‌های اشتغال در بین ادارات کمیته امداد کشور تقدیر کرد.

تقدیر سرپرست استانداری کرمان از کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی، سرپرست استانداری کرمان طی لوحی از تلاش‌های کمیته امداد استان کرمان درزمینهٔ اشتغال و خودکفایی مددجویان و کسب رتبه نخست این نهاد در بین سایر ادارات کمیته امداد کشور درزمینهٔ اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این گزارش در این تقدیرنامه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و امدادگران کمیته امداد آمده است: کسب این رتبه نخست بیانگر تلاش‌های دلسوزانه و مستمر مدیرکل و کارکنان این نهاد برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد است که امید است با تلاش بیش‌ازپیش و استمرار این رویه شاهد تحقق کامل اهداف و برنامه‌های سازمانی برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان این نهاد باشیم.


شایان ذکر است: کمیته امداد استان کرمان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط در استان کرمان و با جذب ۱۰۴ درصدی تسهیلات اشتغال موفق به کسب رتبه نخست درزمینهٔ جذب تسهیلات اشتغال در کشور شد.

تعهد کمیته امداد استان کرمان در کارگروه اشتغال در سال ۹۶ ایجاد چهار هزار شغل بوده است، که خوشبختانه این نهاد موفق به ایجاد هفت هزار و ۸۲۱ شغل در سال ۹۶ شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.