معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان گفت:کمیته امداد کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال مدد جویان را در کشور کسب کرد.

کمیته امداد کرمان رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال مددجویان را در کشور کسب کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به پرداخت ۱۲۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط در استان کرمان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام‌شده توسط کمیته امداد مرکز، کمیته امداد استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۴ درصدی تسهیلات اشتغال موفق به کسب رتبه نخست درزمینهٔ جذب تسهیلات اشتغال در کشور شد.

وی بابیان اینکه تعهد کمیته امداد استان کرمان در کارگروه اشتغال در سال ۹۶ ایجاد چهار هزار شغل بوده است، افزود: خوشبختانه این نهاد موفق به ایجاد هفت هزار و ۸۲۱ شغل در سال ۹۶ شده است.

خواجه در ادامه از ارائه آموزش‌های فنی حرفه‌ای به ۱۱ هزار و ۴۲۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در سال ۹۶ خبر داد و افزود: به‌منظور ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به این مددجویان بیش از یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/س

کمیته امداد کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.