سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی تیم اش مقابل نساجی گفت : تیم ما کم کم دارد شبیه سپاهان واقعی می‌شود و از این منظر خوشحالم که این نگرش به سپاهان بازگشته است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در مجموع بازی بسیار خوبی بود. به تیم نساجی و نکونام تبریک می‌گویم. نکونام با بضاعتی که دارد تیم تاکتیکی و بابرنامه‌ای ساخته است. هدف‌های ما با تیم حریف فرق می‌کرد. آنها آمده بودند با لایه‌های دفاعی و ضدحمله به گل برسند که به گل اول هم رسیدند.

وی افزود: از یک منظر خوشحالم که این نگرش به سپاهان بازگشته و تیم پس از دریافت گل برای پیروزی تلاش می‌کند. تیم ما کم کم دارد شبیه سپاهان واقعی می‌شود، اما این نکته هم جود دارد که ما دو فرصت به حریف دادیم که هر دو موقعیت هم تبدیل به گل شد. ضمن اینکه فکر می‌کنم روی تک به تکی که نصیب بازیکن نساجی شد، مهاجم این تیم حداقل پنج متر در آفساید بود، اما خدا را شکر دروازه‌بان ما آن را مهار کرد.

 سرمربی تیم سپاهان در ادامه با اشاره به دیدار دو تیم سپاهان و نساجی در جام حذفی گفت:‌ بچه‌های ما در آن مسابقه استرس داشتند. شاید اگر ما گل اول را در آن دیدار می‌زدیم شرایط فرق می‌کرد. این بازی چون در لیگ بود بچه‌ها در آرامش بودند و شرایط فرق می‌کرد.

 

انتهای پیام /س

نشست خبری تیم سپاهان بعد از بازی با نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.