امام جمعه موقت بیرجند گفت: الگوی غربی پیشرفت، برای ما ارزشمند نیست.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری، امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه الگوی غربی پیشرفت برای ما ارزشمند نیست، گفت:سند الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت، نقشه راه و پیشرفت و تعالی کشور است که برای اعتلای نظام در ۵۰ سال آینده طراحی شده و از آغاز دهه ۱۴۰۰ شمسی الگوی کشور برای پیشرفت همراه با عدالت، اخلاق و انسانیت خواهد بود که متناسب با فرهنگ اسلامی ما است.


وی افزود: برای پیشبرد سند الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت، همراهی مردم، نظام اسلامی و مسئولان قوای سه گانه الزامی است و باید همه مسئولانه به وظایف خود عمل کنند.


امام جمعه موقت بیرجند گفت: وضعیت کنونی کشور با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و با وجود همه مشکلات و شیطنت‌های استکبار امروز هیچ قدرت زورگویی در برابر اراده آهنین ملت و نظام نمی‌تواند پیروز شود.


وی با تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی سیاسی مردم و مسئولان گفت: امروز یکی از مسائل مهم اجتماعی، تربیت، بصیرت و رشد سیاسی است تا در همه مسائل حق مدار باشیم و گرفتار افراط و تفریط نشویم.


حجت الاسلام مختاری افزود:لازمه رشد و تربیت سیاسی در اعتدال و حق مداری است و لازم است نسبت به حوادث اجتماعی حساس باشیم، اما هرگز فریب دشمن را نخوریم.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه کسانی که رشد و پیشرفت کشور را به آمریکا و اروپا گره می‌زنند بدانند سخت در اشتباه هستند و بصیرت سیاسی ندارند، گفت: باید باور کرد که استکبار و صهیونیسم، دشمنان این ملت و انقلاب بوده و دنبال رشد و پیشرفت واقعی ما نیستند.


وی اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخل را تنها راه پیشرفت کشور دانست و ادامه داد:ملت ما با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، مسیر پیشرفت و شکوفایی را همچون ۴۰ سال گذشته با اقتدار طی می‌کند و آرزوی از بین بردن نظام را بر دل دشمن خواهد گذاشت.
انتهای پیام/ب


اقامه نماز جمعه در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.