مدیر شرکت نفت منطقه میاندوآب گفت: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی واقع در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در جنوب آذربایجان غربی آماده عرضه سوخت و ارائه خدمات به زوار کربلا معلی می‌باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه جغرافیایی میاندوآب در محور مواصلاتی شمالغرب کشور و همچنین مسیر تردد تعداد کثیری از زائران کربلای معلی و نجف اشرف، برنامه ریزی‌های لازم جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها برای خودرو کاروان‌های (اتوبوس، سواری، ..) جهت پیاده روی عظیم اربعین حسینی انجام شده است.

فعال پور در ادامه گفت:با هماهنگی و تعامل‌های لازم صورت گرفته با صاحبان مجاری عرضه و روسای نواحی هشتگانه تابعه منطقه میاندوآب و همچنین ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی و نهاد‌های ذیربط امکانات و تجهیزات لازم برای زائران اربعین حسینی و سایر مسافران در نماز خانه‌های بین راهی و مجاری عرضه سوخت فراهم شده است.

مدیر منطقه در ادامه افزود:طرح بازدید از مجاری‌های عرضه سوخت توسط گروه‌های مختلف در حال اجرا است و بازرسین ویژه شرکت با بازدید‌های منظم تجهیزات، رفع نواقصات احتمالی به صاحبان مجاری عرضه را گزارش خواهند کرد.

وی در پایان با بیان این که خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی وظیفه و مایه افتخار وعزت ملت می‌باشد، اشاره کرد: امید است با تعامل و همکاری کارکنان منطقه شاهد ارائه خدمات مطلوب در سطح جایگاه‌های این منطقه به بهترین شکل ممکن برای زوار اربعین حسینی باشیم.

انتهای پیام/ح

خدمت رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.