مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۴ باب جایگاه CNG در شهرستان‌های میاندوآب و بوکان در حال ساخت است.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: ۴ باب جایگاه CNG در شهرستان‌های میاندوآب و بوکان در حال ساخت است  که برای ساخت آنها    ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار  توسط بخش خصوصی اختصاص یافته است


وی با بیان اینکه  این پروژه ها  در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند  تصریح کرد:  با بهره برداری از این جایگاهها تعداد جایگاه‌های سی ان جی در منطقه میاندوآب به ۵۱ باب می‌رسد.


فعال پور با اعلام اینکه روزانه به صورت میانگین حدود ۴۴۹ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود افزود: با بهره برداری از جایگاه‌های CNG در حال ساخت ۶۰۰۰ متر مکعب در ساعت به  میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده می‌شود.


وی با اعلام اینکه ۴۷ جایگاه CNG در منطقه میاندوآب دایر است گفت: این تعداد شامل   ۲۰ باب جایگاه CNG تک منظوره و ۲۷ باب جایگاه دو منظوره است  که به صورت شبانه روزی در امر توزیع سوخت پاک فعالیت دارند.
انتهای پیام/ح


ساخت جایگاه سی ان جی در منطقه میاندوآب

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.