مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: اداره بهزیستی اردبیل در بین دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی رتبه اول را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اداره کل بهزیستی استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی و در بین ۵۲ دستگاه اجرایی استان توانست رتبه اول را کسب کند.

وی تصریح کرد: اداره بهزیستی استان در سال ۹۶ توانست ۸۰ مرکز غیر دولتی از جمله مراکز مشاوره، مهدکودک ها و مراکز نگهداری سالمندان را با اشتغالزایی برای ۱۲۳ نفر ایجاد کند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: در سال ۹۶ در ارتباط با پیشگیری از معلولیت های بینایی و شنوایی کودکان قدم های مفیدی برداشته شد و ۹۱ هزار نفر غربالگری شنوایی و بینایی سنجی شدند که با این اتفاق از معلولیت بیش از ۶۰۶ نفر جلوگیری شد.

ستاری تصریح کرد: در سال ۹۶ نسبت به سال های قبل میزان طلاق در استان ۵/۸ درصد کاهش یافته است که در تلاشیم در آینده ای نزدیک سامانه ملی طلاق را در استان راه اندازی کنیم که این امر موجب کاهش  میزان طلاق در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ح

سامانه ملی طلاق در اردبیل راه اندازی می شود

برچسب ها: بهزیستی ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.