سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ضروری است طرح های سرمایه گذاری این استان مطابق آمایش سرزمین باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در کمیته فنی سرمایه گذاری تصریح کرد: بی توجهی به اسناد بالادستی در طرح های سرمایه گذاری مشکلاتی به دنبال داشته و با مفهوم توسعه مغایر است.

وی گفت: به منظور تحقق این مهم کمیته فنی سرمایه گذاری متشکل از معاونین سرمایه گذاری و گردشگری و کارشناسان این حوزه طرح‌های موجود را مورد بررسی قرار داده و نظرات کارشناسی در این حوزه اعلام شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: هر طرحی باید با پشتوانه علمی و کارشناسی تدوین شود و سرمایه گذاران این حوزه باید به این موضوع توجه کنند.

محمودی همچنین با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست، تصریح کرد: اولویت ما در پذیرش طرح حفاظت از منابع طبیعی و ملی است و انتظار می رود سرمایه گذاران نیز نسبت به اهمیت این موضوع توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری ضرورت توسعه محور گردشگری استان است و تمامی طرح های پیشنهادی در کمترین زمان مورد بررسی قرار می گیرد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه به منظور تحقق شعار اردبیل 2020، بر قله گردشگری ایران با حمایت از بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود، توسعه گردشگری را نیازمند مشارکت تمامی دستگاه ها دانست.

انتهای پیام/ع

سرمایه گذاری ضرورت توسعه محور گردشگری استان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.