لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +تصاویر

گروهی از خودروسازان، از نمونه ایرانی خودروی "لامبورگینی لگو SV" در مرکز خرید لاله تبریز رونمایی کردند که توجه رسانه‌های خارجی را جلب کرد.

لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لامبورگینی، (Lamborghini) شرکت خودروسازی ایتالیایی است که در زمینه طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپورت فعالیت می‌کند. شرکت لامبورگینی در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی تأسیس شد و در سال ۱۹۹۸ گروه فولکس‌واگن آن را با قیمت ۱۱۰ میلیون دلار، خریداری کرد و در ساختار این گروه خودروسازی آلمانی، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت آئودی قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک، به نام سن‌آگاتا بولونیز، در نزدیکی بولونیا و در کشور ایتالیا قرار دارد. هم‌اکنون شرکت لامبورگینی تحت مدیریت آئودی، در خط تولید کارخانجات خود، مدل‌های اونتادور، سستو المنتو، اوراکان و لامبورگینی وننو را تولید می‌نماید.

گروهی از علاقه‌مندان به خودروسازی ورژن ایرانی، یکی از خودروهای برند لامبورگینی را ساختند. این افراد توانستند با استفاده از مهندسی معکوس نقشه ساخت این خودرو را به دست آورند و آن را بسازند.

این گروه، خودروی "لامبورگینی لگو SV" را بازسازی کرده‌اند و چنان این کار را دقیق انجام داده اند که نه تنها ایرانی‌ها را مجذوب خودش کرده است بلکه توجه افرادی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند را نیز جلب کرده است. در روزهای گذشته شاهد توجه رسانه‌های بین‌المللی به این لامبورگینی ایرانی بوده ایم. این خودرو با یافتن اطلاعات فنی از نقشه‌های اصلی لامبورگینی طراحی شده و پس مدل سازی دقیق و ساخت بدنه با استفاده از مواد کامپوزیتی، ساخته شده است. خودروی نهایی در مرکز خرید لاله تبریز به نمایش درآمد.

مسعود مرادی، سرپرست گروه 15 نفره طراحی و ساخت این لامبورگینی است. وی در رابطه با خودرو گروهش گفت: "تمام قسمت‌های بدنه، داخل خودرو و مکانیک دقیق ماشین، بر پایه پلتفرم اصلی Murcielago ساخته و نصب شده است. شاسی آن هم با شاسی ورژن اصلی یکی است."

مسعود مرادی و گروهش چهار سال است که روی ساخت این خودرو کار می‌کنند. این گروه اعلام کردند که به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم برای آزمایش سرعت اتومبیل هیچ برنامه‌ای برای تست این خودرو ندارند.

بدنه این خودرو از کامپوزیت ساخته شده و یک موتور 3.8 لیتری هیوندای جنسیس برای این خودروی جذاب در نظر گرفته شده است. در ادامه عکس‌هایی از این خودرو را مشاهده می‌کنید:

لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +عکس

لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +عکس

لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +عکس

لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +عکس

لامبورگینی ایرانی رونمایی شد +عکس

 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

لامبورگینی ایرانی

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
نشون میده که اگه آدم های شایسته در رأس کار باشند . کارها بدرستی انجام میشه.
آخرین اخبار