Canon از جدیدترین چاپ‌گر خود رونمایی کرد. این دستگاه Canon IVY Mini Photo Printer نام دارد و از تکنولوژی ZINK Zero Ink استفاده می‌کند.

چاپ‌گر جیبی Canon +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراع چاپ‌گر با اختراع دستگاه فتوکپی یا زیراکس تقریبا هم زمان اغاز شد. چستر کارلسون در سال 1938 اقدام به این کار کرد. بعد از آن مهندس گری استارت با ایده گرفتن از دستگاه کپی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید و همچنین پرتو لیزر، دستگاه چاپ‌گر لیزی را در سال 1977 اختراع کرد. اولین چاپ‌گر جوهرافشان در سال 1980 اختراع شد و پس از آن مدام به ویژگی‌های آن افزوده شده است. اکنون دو مدل چاپ‌گر جوهرافشان سیاه سفید و رنگی در بازار موجود است.

تا به حال شده است که عکسی را انقدر دوست داشته باشید که بخواهید آن را چاپ کنید؟ چاپ کردن عکس‌ کار آسانی نیست و نیاز به یک دستگاه چاپ‌گر دارد که این دستگاه را با اندازه بزرگش نمی‌توان حمل کرد.

اما حالا Canon به یاری شما آمده است و از کوچک‌ترین چاپ‌گر موجود رونمایی کرده است. این چاپ‌گر به قدری کوچک و سبک است که می‌توانید به راحتی آن را در کیف خود گذاشته و جا به جا کنید. کنون با این چاپ‌گر به دنیای چاپ‌گرهای فوری قدم گذاشته است. نام این دستگاه Canon IVY Mini Photo Printer است. نکته جالب آن استفاده نکردن از جوهر برای چاپ است. این دستگاه برای این کار از تکنولوژی ZINK استفاده می‌کند.

برای چاپ باید دستگاه را به تلفن‌همراه خود متصل کنید و توسط نرم‌افزار مخصوص، عکس را طبق سلیقه خود ویرایش کنید. پس از این مراحل به راحتی با انتخاب گزینه پرینت، عکس شما چاپ می‌شود. این دستگاه جذاب و کارآمد در سه رنگ سبز، مشکی و صورتی به بازار عرضه شده است و به اندازه ای است که به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد. با این دستگاه ما در همه جا می‌توانیم عکس‌های محبوب خود را چاپ کنیم.

در ادامه فیلمی از این چاپ‌گر را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر


انتهای پیام/

چاپ‌گر جیبی کنون

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
تا بخاد دست ما برسه قیمتش میشه 10 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
قیمته ش چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام ارزش داره
آخرین اخبار