مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ مسافر طی شش ماه ابتدای سال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۹۱۴ مسافر در قالب ۲۲۳ هزار و ۹۲۱ سفر از ابتدای امسال در استان جابجا شده اند.

وی گفت : از مجموع آمار فوق الذکر ۲ میلیون و ۲۰ هزار و ۹۹۱ مسافر در قالب ۹۵ هزار و ۹۳۹ سفر مختص به جابجایی برون استانی و یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۹ مسافر توسط ۱۳۶ هزار و ۵۲۰ سفر به جابجایی درون استانی اختصاص دارد.

کرمی افزود : جابجایی ۶۴۹ هزار و ۶۹۸ مسافر بوسیله ۳۶ هزار و ۱۴۲ سفر توسط اتوبوس، یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۶۰۸ مسافر بوسیله ۶۸ هزار و ۱۱۳ سفر بوسیله مینی بوس و یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۶۴ مسافربوسیله ۱۲۸ هزار و ۲۰۴ سفر از طریق سواری کرایه در محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته است.

وی افزود : جابجایی بوسیله ناوگان عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری صورت گرفته که این حجم جابجایی به ترتیب به وسیله سواری، مینی بوس و اتوبوس انجام گرفته است؛ و در حال حاضر بیش از ۳۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان مشغول فعالیت هستند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۲۳ هزار و ۹۲۱ سفر از ابتدای امسال در استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.