مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: 10دستگاه مسافر بر شخصی که در حاشیه فرودگاه کرمانشاه به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند توقیف شدند.

 سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به  اجرای طرح ویژه سازمان تاکسیرانی  در برخورد با خودروهای شخصی غیر مجاز در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه گفت:بر این اساس با تمامی خودروهای شخصی غیرمجاز که وارد پایانه‌های مسافربری شده برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
  سجاد سلیمانی، درباره اجرای این طرح گفت: در راستای تأمین ایمنی و امنیت حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی   غیرمجاز در فرودگاه شهید اشرفی ، این طرح به مرحله اجرا درآمده است .
 
توقیف ده دستگاه مسافر بر شخصی در گشت شبانه تاکسیرانی
 وی بیان کرد: تعدادی از خودروهای شخصی به صورت غیر قانونی  در حاشیه  فرودگاه  اقدام   به مسافر کشی می کردند که این کار اعتراض شهروندان و تاکسیرانان را در  پی داشت  زیرا نظارتی بر کرایه های آن ها نیست و به کار   تاکسیرانان زحمتکش لطمه وارد می کند.

 سلیمانی با بیان اینکه  ده دستگاه مسافر بر شخصی توقیف شدند گفت: با توجه به  اهمیت توسعه فرهنگ گردشگری  مسافرانی که به استان کرمانشاه سفر می کنند  باید در امنیت کامل و  برخورد مناسب  در سطح شهر تردد کنند و لذا از منظر شهری وجود مسافر بر های شخصی جلوه مناسبی برای  شهر ندارد و تاکسیرانی نیز برخورد جدی با این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ز


اجرای طرح شبانه برخورد با ورود مسافربرهای شخصی و غیرمجاز به فرودگاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.