مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : ۱۷ هزار وسیله نقلیه تحت پوشش اجرای طرح سوخت بر اساس پیمایش کامیون داران قرار می گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح «سوخت بر اساس پیمایش» در استان خبر داد و گفت : این  یک طرح کشوری است که در سطح استان کرمانشاه نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح، سوخت پایه برای تمام ناوگان حمل و نقل در نظر گرفته می شود، افزود: دربخش حمل و نقل ناوگان برون شهری به استناد بارنامه ای که دارای کد رهگیری است و مسافتی که طی شده میزان سوخت براساس سال ساخت و ظرفیت کامیون تعیین و اضافه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تاکید کرد: در این طرح به تمام ناوگان حمل و نقل سوخت پایه تعلق می گیرد و سوخت در نظر گرفته شده به طور معمول در بازه های زمانی ۱۵ روزیک‌بار تامین می شود.

وی تعداد کامیون دارهای ناوگان برون شهری استان کرمانشاه را ۱۷هزار وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین دانست و افزود: شمار زیادی کامیون دار نیز در قالب حمل و نقل درون شهری زیر مجموعه تاکسیرانی هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح سوخت یک طرح کشوری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.