مدیر آموزش و پرورش دزفول از برگزاری اولین جلسه هم اندیشی مدیران دوره دوم متوسطه شهرستان دزفول در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست هم اندیشی مدیران متوسطه دزفول برگزار شدعبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: همراهی مجدانه مدیران متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش دزفول باعث شد تا امسال موضوع ثبت نام دانش آموزان با روند بهتری نسبت به سال های پیشین تحقق پذیرد.

وی افزود: همچنین این همیاری و همگامی سبب شد تا دانش آموزان این دوره چه در مسابقات علمی، فرهنگی و قرآنی و چه در کسب نتایج زیر هزار در کنکور سراسری 97 خوش بدرخشند و افتخارات ارزشمندی را برای دزفول همیشه سربلند کسب کنند.

جرجانی بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی جاعه و عداوت و کینه توزی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیاز است تا مدیران از امروز برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی یوم ا... 13 آبان و حضور حداکثری دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول عنوان کرد: گرامیداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ بسیجی بین دانش آموزان یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش دزفول است که باید برای آن اقدامات ارزنده ای از جمله برگزاری منظم اردوی راهیان نور صورت پذیرد.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه همندیشی مدیران در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار