مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز بر لزوم ترویج و رعایت حقوق شهروندی در بین دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: در استاندارد رعایت حقوق شهروندی، اصل برابری در برابر قانون و اصل حاکمیت قانون واحترام و اعتماد به شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و تمام مهارت و تخصص و امکانات خود را برای خدمت به شهروندان و انجام بهینه فعالیت های شغلی و سازمانی بکار گیریم.

وی بیان داشت: التزام رعایت استاندارد در زندگی و جامعه، نه تنها موجب افزایش هزینه در مقیاس ملی نمی شود، بلکه از بسیاری از هزینه ها  جلوگیری می کند.

خمیسی عنوان کرد: استاندارد در پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور نقش به‌سزایی دارد و باعث ایجاد هماهنگی، توسعه صنعت، صرفه جویی در اقتصاد و حفظ سلامت می شود  و ترویج علامت استاندارد و ایجاد اعتماد عمومی مردم نسبت به این علامت مهم در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز افزود:  استاندار سازی رفتار در برگیرنده قواعد و ویژگی های خاصی است که  برای فعالیت و به منظور استفاده عمومی و هدف، دستیابی به میزان مطلوب از نظم در رفتار سازمانی می باشد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 4 اهواز گفت: بدون استاندارد پیشرفت و توسعه کشور معنایی ندارد از این رو همه باید در جهت فرهنگ توجه به استاندارد تلاش کنیم

انتهای پیام/م

حداقل استاندارد در حقوق شهروندی رعایت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار