کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی بولیوی در مقابل ملی پوشان ایران حرفی برای گفتن نداشت.

اقبالی: دیدار با بولیوی محک جدی برای جام ملتهای آسیا نبود/تیم ملی هنوز در زدن ضربات آخر مشکل داردمسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم های ملی فوتبال ایران و بولیوی در چارچوب بازی دوستانه اظهار کرد: کارلوس کی روش همواره دوست دارد با تیم‌هایی بازی کند که تیمش مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و ملی پوشان کشورمان بتوانند استراتژی سرمربی را پیاده کنند. با وجود اینکه بولیوی سبک فوتبال آمریکای جنوبی را ارائه می‌دهد، اما از لحاظ تکنیکی حرفی برای گفتن نداشت و شاید تیم اصلی بولیوی به ایران نیامده باشد و تیم ملی فوتبال کشورمان محک جدی نخورد.

او ادامه داد: نیمه اول بازی ایران و بولیوی سرد و بی روح بود، اما در نیمه دوم بعد از تعویض‌های صورت گرفته بازی بهتری شاهد بودیم و تیم ملی کشورمان حملاتی بر روی دروازه حریف تدارکاتی خود ترتیب دادند، اما هنوز در زدن ضربات آخر مشکل دارند.

تیم ملی برای قهرمانی در آسیا نیاز به کار بیشتری دارد

اقبالی بیان کرد: تیم ملی کشورمان برابر بولیوی پیروز شد، اما این تیم باید بیشتر محک بخورد و دیدار با بولیوی نمی‌تواند تعیین کننده باشد. بازیکنان تیم ملی چندین سال است که با هم بازی می‌کنند و از یکدیگر درک متقابل دارند، اما برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نیاز به کار بیشتری دارند. تیم ملی ژاپن نشان داده که حرف زیادی برای گفتن در رقابت‌های آسیایی دارد و از شانس زیادی برای قهرمان شدن در جام ملت‌های آسیا برخوردار است.

به نظر نمی‌رسد تیم ملی بتواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود

کارشناس فوتبال تصریح کرد: تیم ملی کشورمان بعد از چند سال بهتر بازی می‌کند، اما فکر نمی‌کنم این تیم به قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یابد و برای موفقیت کار زیادی پیش رو دارد. هر سه خطوط دفاع، میانی و حمله اشتباهاتی دارند و در این مقطع زمانی هم نمی‌شود به بازیکنان ضربات آخر را یاد داد.

او درباره گلزنی تیم بولیوی برابر تیم ملی ایران گفت: تیمی که با ۲ حمله یک گل به ایران می‌زند نشان می‌دهد که خط دفاعی تیم ملی ضعیف است و به راحتی در برابر شوت حریف مغلوب می‌شود. به هر حال نتیجه ۲ بر یک خوب نبود و حداقل تیم ملی باید ۵، ۶ گل به بولیوی می‌زد.

دوران بازی سید جلال حسینی به پایان رسیده است

اقبالی درباره اینکه بعد از گلزنی بولیوی، هواداران یک صدا سید جلال حسینی را فریاد می‌زدند، اظهار کرد: دوران بازی سید جلال حسینی به پایان رسیده است و باید روی جوان‌ها سرمایه گذاری کرد. سید جلال بازیکنی نیست که بتواند در جام ملت‌های آسیا به تیم ملی کشورمان کمک کند. همچنین بازیکنان جایگزین آن قدر مستعد نیستند که بتوانند روزگاری مثل سید جلال حسینی قدرتمند در خط دفاع ظاهر شوند و کار زیادی دارند. به هر حال نیمکت نسبتا خوبی داریم، اما بعید می‌دانم که در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم. البته تیم جوان تیم ملی می‌تواند در جام جهانی بعدی موفق باشد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: ما چند ماه تا شروع بازی‌های جام ملت‌های آسیا زمان داریم و قرار است ۲ دیدار تدارکاتی دیگر هم برگزار کنیم. البته ما مشکلاتی داریم که نمی‌توانیم با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم، اما حریفان آسیایی ما با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. به هر حال بازی با تیم‌هایی همانند بولیوی نمی‌تواند تعیین کننده باشد و آن چنان محک جدی خورد. تیم ملی عراق در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی گرفته است و تیم ملی کشورمان بازی سختی برابر این تیم در جام ملت‌های آسیا دارد و باید حواسش به حریف خود باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تنش‌های زیادی در اطراف تیم ملی است و باید ملی پوشان از لحاظ روحی و روانی آماده شوند تا با آرامش بازی کنند.


بیشتر بخوانید: جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟

کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریم

کاپیتان تیم ملی بولیوی: دیدار سختی با ایران داریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار