بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:بازی سختی با بولیوی  داشتیم و کی روش  نحوه بازی بازیکنانی که می‌خواست ببیند را در این بازی به خوبی دید.

به گزارشپورعلی گنجی: بولیوی حریف چغری بود/ همه بازیکنان تیم ملی باکیفیت هستند خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پور علی گنجی درباره بازی دوستانه با تیم ملی بولیوی اظهار کرد: بازی سختی با بولیوی  داشتیم و کی روش  نحوه بازی بازیکنانی که می خواست ببیند را در این بازی به خوبی دید و خیلی خوب بازی کردیم و 3 امتیاز این بازی هم کسب کردیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به قول معروف حریف چغری بود. امیدوارم مابقی بازی های تدارکاتی هم بتواند به ما در امر آماده سازی کمک کند. 

او درباره اینکه حریفان ما در جام ملتهای آسیا با تیم های بزرگ بازی می کنند اما ما با تیم هایی همانند بولیوی بازی می کنیم و این اختلاف ها نمی تواند به ضرر تیم ملی در رقابتهای آسیایی باشد، گفت: به هر حال حریفان ما در آسیا با تیم های بزرگ بازی کردند اما گل های زیادی دریافت کردند و ما باید خودمان را بشناسیم و مهم این است که از روز قبل خود بهتر باشیم و بازی هایی که انجام می دهیم به طو حتم می توانیم نقاط ضعف خود را بشناسیم و اشتباهات خود را برای جام ملتهای آسیا کمتر کنیم.

بازیکن رقیب داشته باشد پیشرفتش هم بهتر می شود 

پورعلی گنجی درباره ترافیک بازیکنان خط دفاع گفت: به نظرم اگر بازیکن ، رقیب داشته باشد پیشرفتش هم بهتر می شود و بازیکنان خوبی در پست دفاع داریم و به طور کلی همه بازیکنان تیم ملی باکیفیت هستند. در حال حاضر مصدوم هستم اما سعی می کنم خوب شوم و بتوانم به تیم ملی کمک کنم. مهم نتیجه گرفتن تیم ملی است و چه کسی بازی می کند اهمیت ندارد.

از 500 بازیکن فقط 2، 3 نفر دچار  نوع  خاص مصدومیت می شوند 

او در پایان درباره مصدومیتش خاطر نشان کرد: به هر حال مصدومیت اتفاقی رخ داد و حکمت و صلاح من بود که به مدت یک ماه و نیم استراحت کنم.  من استراحت اول فصل نداشتم و  4، 5 بازی کردم و از 500 بازیکن، 2، 3 نفر دچار این نوع مصدومیت می شوند اما اکنون مهم این است که رو به جلو حرکت کنم و این اتفاق که افتاده را به نحو احسن جلو ببرم و بازبرگردم. تا یک ماه دیگر برمی گردم . من لیدامنگ  زانوم پاره شده و با آمپول هایی که زدم روز به روز بهتر می شوم. 


بيشتر بخوانيد:

شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم

آزمون: برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم/ کی روش دوست دارد با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

ایران ۲ - ۱ بولیوی / پیروزی نزدیک شاگردان کی روش مقابل نماینده آمریکای جنوبی


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار