مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اهمیت وجود میادین در سطح شهر، بهسازی برخی میادین شهری توسط اداره عمران منطقه دو شهرداری در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حدیدی نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند امروز در بازدید از روند پیشرفت بهسازی و زیباسازی میادین شهری گفت: با توجه به اینکه میادین یکی از عناصر اصلی شالوده شهر هستند و نقش موثری در رفع معضلات ترافیکی دارند تدابیر لازم برای بهسازی میادین در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفته است.


وی افزود: بهسازی میدان ولایت سجادشهر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد شامل اجرای آب نما، باکس فضای سبز، جدول کشی دور میدان به طول ۹۰ متر و نورپردازی آن در حال انجام می‌باشد.


مدیر منطقه دو در ادامه از اتمام عملیات بهسازی میادین امام جعفر صادق (ع) و سیدالشهدا (ع) با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون ریال و نورپردازی و تعویض جداول اطراف این میادین به طول ۱۹۰ متر خبر داد.


حدیدی نژاد از بهسازی فضای سبز مفتح ۳۹ با اجرای زمین ورزشی، تعداد ۱۵ سکو، کف سازی قسمتی از آن، هره چینی دور درختان موجود و اجرای فضای ورزش و بازی در این فضای سبز یاد کرد.


وی افزود: آب نمای پرده‌ای انتهای خیابان غفاری با هزینه کرد ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده و اجرای آب نمای بلوار بهشتی نیز پایان یافته است.
انتهای پیام/ب


زیبا سازی میادین شهر بیرجند

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.