رئیس هیأت مدیره نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: نمایشگاه اقوام ایرانی با شرکت 12 استان در بیرجند برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند    لشکری رئیس هیأت مدیره نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: نمایشگاه اقوام ایرانی، سنت ها، سوغات، هدایا و صنایع دستی از 12 استان کشور شامل استانهای خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، همدان، آذربایجان های شرقی و غربی، قم، کرمانشاه، اصفهان، گلستان، بندرعباس و یزد در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند برپاست.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این نمایشگاه صنایع دستی، سوغات، هدایا و دستاوردهای محلی خود را در 80 غرفه برای بازدید عموم عرضه می کنند افزود: هدف از برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی، سنت ها،  سوغات،  هدایا و صنایع دستی، معرفی تمامی آداب و رسوم استانهای مختلف و همچنین معرفی تولیدات استان در زمینه های سوغات و هدایا است.

لشکری همچنین از برپایی دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی، همزمان با نمایشگاه اقوام ایرانی خبرداد و گفت: محصولات، ابتکارات و اختراعات فارغ التحصیلان این دانشگاه در 56 غرفه برای معرفی و فروش عرضه می شود.

رئیس هئیت مدیره نمایشگاه بین المللی بیرجند هدف از برپایی این نمایشگاه را حمایت از کارآفرینان فارغ التحصیل دانشگاه علمی و کاربردی عنوان کرد و افزود: این دو نمایشگاه به مدت 5 روز در محل نمایشگاه بین المللی  بیرجند واقع در خیابان غفاری از ساعت 16 تا 21 برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ ط آ

نمایشگاه اقوام ایرانی با شرکت 12 استان در بیرجند برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.