فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منازل با ۶ فقره سرقت در شیروان خبر داد.

دستگیری سارقان منزل در شیروانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در شیروان و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی ماموران موفق به شناسایی سارقان شدند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌ها به ۶ فقره سرقت در شهرستان شیروان اعتراف کردند، گفت:: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویا مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان اینکه پلیس به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه امان نمی‌دهد، از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیسی از وقوع این گونه موارد پیشگیری کنند و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سارقان منزل با ۶ فقره سرقت در شیروان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
متاسفانه در خصوص برخورد با سارقان در شیروان برخورد جدی وجود نداره وواقعا" به شهر نا امنی تبدیل شده . چرا رسیدگی نمیشه ؟؟؟؟