فرمانده انتظامی اسفراین از دستگیری سارقان حرفه‌ای طلا در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در پی وقوع سرقت از منزل یکی از همشهریان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ مهری افزود: سارقان با شناسایی منزل یکی از همشهریان از مدت ها قبل بعد از خروج صاحب خانه ،به منزل وی ورود کرده و بیش از ۱۰۰ میلیون تومان طلا به همراه تلفن همراه را به سرقت بردند.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی از روی چهره نگاری موفق به شناسایی 2 سارق شدند و قبل از خروج سارقان از شهرستان اسفراین در کمتر از ۲۴ ساعت آنها را دستگیر کردند .

انتهای پیام /ب

دستگیری دو سارق طلا در اسفراین

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۲۱:۱۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
برای پیشگیری از ورود سارقین از طریق پنجره ها و بالکن، باید حفاظ ضد دیلم نصب باشه که قابل تخریب با دیلم، قیچی و جک نباشه و برای پیشگیری از ورود سارقین از دربهای ورودی، باید ابتدا به خاطر بسپاریم که وقتی کلید ساز میتونه حفاظ و دربهایی که فکر میکردیم ضد سرقت هستند و کلید، رمز یا ریموتشون گم شده با شاه کلید یا توپی زنی باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس فقط قفل باید غیر قابل باز شدن یا تخریب باشه، حتی اگر یکی روی درب نصب باشه، مثل قفل ضد دیلم مرد نگهبان که هیچ کلید ساز و دزدی نمیتونه باز یا تخریبش کنه.