دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان زرند خبر داد.

اجرای طرح ضربتی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر شهرستان زرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح محلات مختلف شهر زرند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با حضور یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان اقداماتی انجام دادند.

وی افزود: دراین عملیات باحضور فرمانده انتظامی این شهرستان موفق شدند با اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر ۲۹ فروشنده مواد مخدر را دستگیر کنند و ۲۰ منزل خرده فروشان و توزیع کنندگان سابقه دار مواد مخدر را پلمپ نمایند.

این مقام قضایی گفت: دستگاه قضایی شهرستان زرند مصمم است در صورتی که گزارش‌هایی از مردم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر دریافت شود و تحقیقات نشان دهد که این گزارش‌ها صحیح هستند شدیدترین برخورد‌های قضایی و انتظامی را با این گونه افراد انجام دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه متاسفانه قشر عظیمی از نسل جوان در معرض خطر مصرف مواد‌مخدر قرار دارند، دستگاه‌های فرهنگی را به ارائه آموزش‌های لازم و آگاه سازی این قشر از پیامد‌ها و آسیب‌های موادمخدر را مورد تاکید قرار داد.

 قویدل از شهروندان فهیم و ولایت مدار شهرستان زرند خواست هر گونه اخبار و اطلاعاتی در رابطه با خرید، فروش، تهیه، توزیع، حمل و نگهداری موادمخدر داشته باشند، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار ماموران قرار دهند.

انتهای پیام /ح

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار