معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ورود همه دستگاه ها در حوزه فرهنگ سازی و مقابله با اعتیاد امری ضرووری در جهت مقابله با مواد مخدر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تا زمانی که تمرکز هر دستگاه بر برنامه های سازمانی خود در راه مقابله با اعتیاد است گفت: مقابله با اعتیاد بدون همگرایی و تعامل همه دستگاه ها جوابگو نیست و باید به دنبال کارهای عملی در این حوزه بود.

وی افزود: اعتیاد معلول علت هایی است که مشکلات آن بعدا نشان داده می شود و باید از تجربه مثبت دیگران در جهت مقابله با مواد مخدر استفاده شود.

ناجی با اشاره به اینکه همه مسئولین در حال فعالیت هستند اما چرا وضعیت خراب است زیرا همگرایی دسرتی وجود ندارد افزود: ورود همه دستگاه ها در حوزه فرهنگ سازی و مقابله با اعتیاد امری ضرووری در جهت مقابله با مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: نیاز است تا فرمانداری شهرستان ها با برگزاری جلسات متعدد رصد بهتری از وضعیت اعتیاد در شهرستان ها داشته باشند و به دنبال علت یابی و رفع علت ها با کار کارشناسی دقیق باشند.

انتهای پیام / گ

اعتیاد معلول علت هایی است که مشکلات آن بعدا نشان داده می شود

 

برچسب ها: استانداری ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.