دبیر سومین رویداد ملی بازی‌ سازی (گیم‌آپ) از برگزاری این رویداد از 21 تا 23 آذرماه در آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا محمدزاده، دبیر سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) با بیان این اینکه سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) 21 تا 23 آذرماه 97 در آبادان برگزار می گردد، بیان داشت: در حال حاضر استانداری، اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات و فنی و حرفه‌ای استان از این رویداد حمایت می‌کنند، ضمن اینکه تاکنون سایر ادارات و سازمان‌ها نیز برای حمایت از رویداد آمادگی خود را کرده‌اند.

وی به استفاده از برترین داوران در سال جاری اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه استقبال خیلی زیادی از این رویداد شده است و ثبت‌نام‌ها نیز آغاز شده است و تا یک هفته پیش از برگزاری ادامه دارد.

محمدزاده با بیان اینکه تاکنون 37 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و ظرفیت ما برای پذیرش شرکت‌کنندگان به منظور حفظ کیفیت رویداد، 60 تا 65 نفر تعیین شده است اذعان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت می‌توانند به نشانی http://Evand.com/events/gameupiran مراجعه نمایند.

دبیر سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) گفت: برنامه‌های مختلفی مانند برگزاری پیش رویدادها و بوتکمپ‌ها برای برنامه‌های جانبی این رویداد در نظر گرفته شده است. رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ) امسال با یک شیوه جدیدتر برگزار می گردد. امسال در هر تیم یک مربی عضو می‌شود و به صورت ثابت در کنار تیم است. البته مربی‌های تخصصی ما نیز در کنار تیم خواهند بود و از فعالیت‌های آن‌ها بازدید می‌کنند.

محمدزاده درخصوص نحوه برگزاری سومین رویداد ملی بازی‌سازی (گیم‌آپ)، اظهار کرد: اغلب افراد شرکت‌کننده ایده‌هایی دارند، البته ایده دادن برای شرکت در مسابقه اجباری نیست، این افراد در روز اول مسابقه ایده‌های خود را در 60 ثانیه ارائه می‌دهند و از این تعداد ایده 8 تا 10 ایده به عنوان ایده‌های برتر روز اول معرفی می‌شوند. این ایده‌های برتر تیم‌هایی را تشکیل می‌دهند. کسانی نیز که ایده داده‌اند اما ایده‌های آن‌ها به عنوان ایده برتر انتخاب نشده است وارد یکی از تیم‌ها می‌شوند و شروع به بازی‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صنعت بازی‌سازی یکی از 5 صنعت پول‌ساز دنیا است، گفت: از زمان برگزار شدن این رویداد، صنعت بازی‌سازی در استان به خود آمده است و بازی‌سازها از برگزاری این رویداد استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/گ

رویداد ملی گیم آپ برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.