مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در شش ماهه امسال مردم استان ۳۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

کمک بیش از ۳۴ میلیاردی مردم خراسان شمالی به کمیته امداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در شش ماهه امسال نیکوکاران استان با مشارکت در طرح‌های صدقات ، زکات ، اکرام ایتام ، محسنین و سایر طرح‌های حمایتی کمیته امداد ۳۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کردند.

وی افزود: میزان رشد کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین ۵۴ درصد، زکات ۲۹ درصد و صدقات ۱۱ درصد نسبت به مشابه سال گذشته است.

اهرابی تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان‌ها برای رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بستر‌های توانمندسازی آنان امری ضروری دانست.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد جمع‌آوری صدقات به‌ صورت نوین و الکترونیک هستیم ، افزود: در سال جاری درآمد حاصل از صندوق‌های صدقات دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان بود درحالی‌که این رقم سال گذشته یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان بود.

 اهرابی سامانه پیامکی با شماره #۰۵۸*۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال اعلام کرد و گفت: پرداخت صدقه به روش پیامکی با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در خدمت هم استانی‌های قرار دارد.

انتهای پیام / ب 

رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی نیازمندان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.