مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مردم نوع دوست استان در جشن عاطفه‌های امسال ۱۹ میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده افزون بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی بوده است.
وی میزان کمک‌های پارسال مردم استان به جشن عاطفه‌ها را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: امسال در مرحله اول برگزاری جشن عاطفه‌ها ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طریق پایگاه‌های کمیته امداد استان جمع آوری شد.
اهرابی گفت: با توجه به اینکه جمع آوری کمک‌ها تا پایان هفته ادامه دارد پیش بینی می‌شود میزان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال به بیش از ۲۵ میلیارد ریال برسد.
وی افزود: کمیته امداد استان در اقدامی جدید از ۲ ماه پیش رایزنی‌هایی را با خیران داخل و خارج استان آغاز کرد تا کمک آنان را برای دانش آموزان نیازمند جذب کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار پاکت در مدارس استان، افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال توسط دانش آموزان و اولیای آنان جمع آوری شده بود.
گفتنی است: هم اکنون ۳۳ هزار خانوار با جمعیت ۵۳ هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات کمیته امداد هستند که بیش از ۴۷ درصد این خانوارها، در مناطق محروم سکونت دارند.
انتهای پیام/ط


جمع آوری کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.