مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: جشن عاطفه‌ها در ۸۲ پایگاه در خراسان شمالی آغاز شد.

آغاز جشن عاطفه‌ها در ۸۲ پایگاه در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مردم نیکوکار و خیر پارسال ۱۵ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کرده بودند که پیش بینی می‌شود امسال مبلغ ۲۳ میلیارد ریال جمع آوری شود.

اهرابی افزود: هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجو زیر پوشش این نهاد در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار این استان هستند.

وی گفت: از سوی این نهاد حمایتی نیز ۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان زیر پوشش پرداخت می‌شود.

اهرابی سهم هر دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد را مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: از کمک‌های جمع آوری شده نیکوکاران نیز به محصلان اختصاص می‌یابد و همچنین کمک‌ها در اختیار مدیر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمندی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیز نیستند قرار می‌گیرد.

وی گفت: ارائه کمک هزینه‌های تحصیلی، اعطای ملزومات ضروری تحصیل از جمله نوشت افزار و پوشاک از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد برای دانش‌آموزان مددجو است.

اهرابی با یادآوری اینکه کمیته امداد خراسان شمالی در حال تدارک برگزاری جشن عاطفه‌های ۹۷ در دو مرحله است، گفت: این جشن در ۱۵ شهریور و ۱۱ مهر ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ط


کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.