مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در شش ماهه امسال ۶۲۷ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان تعمیر و احداث شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به این که در سال جاری ۶۲۷ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان تعمیر و احداث شده است ، گفت:  برای این تعداد واحد مسکونی ۷ میلیارد تومان  هزینه شده که اعتبارات از محل منابع دولتی ، صدقات ، زکات ، تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ، آورده مددجویان و همچنین کمک‌های مبتنی بر نیاز در استان تأمین شده است.

وی افزود: ۴۵۶واحد مسکونی مددجویان در این فعالیت‌ها مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفته است و همچنین ۱۷۱ واحد جدید و مقاوم نیز برای خانوار‌های مددجوی روستایی و شهری ساخته و خریداری شد.

اهرابی با اشاره به اینکه امسال ۱۰۵ خانوار روستایی در استان صاحب‌خانه شدند، افزود: ۶۶ واحد شهری نیز به مددجویان ساکن شهر‌های استان واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۳۸ واحد مسکونی روستایی و ۲۱ واحد مسکونی شهری نیز در حال ساخت است که در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است: ۶۳ چشمه سرویس بهداشتی برای خانوار‌های مناطق محروم تحت حمایت این نهاد بهسازی شده است که در این بخش ۹۸ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام / ب

هزینه ۷ میلیارد تومانی برای واحد‌های مسکونی کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.