مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: یک دستگاه آمبولانس اهدایی به ارزش سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به همت یکی از خیرین به جمعیت هلال احمر سیرجان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت:با توجه به افتتاح و راه اندازی پایگاه گل گهر، قول اهدای یک دستگاه آمبولانس به ارزش سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به همت یکی از خیرین عضو داوطلب این جمعیت به هلال احمر سیرجان داده شد.

فلاح با اشاره به فعالیت‌های بشردوستانه وعام المنفعه جمعیت هلال احمر در حوزه امدادونجات، آموزش، درمان و توزیع اقلام زیستی حمایتی در استان کرمان گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان جایگاه نخست بیشترین وقفیات را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این آمبولانس اهدایی توسط یکی از خیرین سیرجانی به ارزش سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به جمعیت هلال احمر سیرجان تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان تصریح کرد: محور مواصلاتی سیرجان از محور‌های پرحادثه این استان است که ضرورت به تجهیز و تقویت امکانات و لجستیک در این منطقه مورد نیاز است.
انتهای پیام /ی

محور سیرجان از راه های پرحادثه استان کرمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار