مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور روحانی و مبلغ در کمپ های اعتیاد و زندان ها در بهبود افراد بسیار موثر است.

حضور روحانی و مبلغ در کمپ های اعتیاد و زندان ها در بهبود افراد تاثیر گذار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی اعزام مبلغ به مراکز اقامتی و کمپ های ترک اعتیاد با بیان اینکه به کمپ های اعتیاد در شهرستان زنجان مبلغ اعزام خواهیم کرد گفت: بررسی نشان می دهد که حضور روحانی و مبلغ در کمپ های اعتیاد و زندان ها در بهبود افراد بسیار موثر است.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از مشکل علل گرایش افراد به اعتیاد خلاء های روحی و روانی است از این رو برای پیشگیری یا در مان اعتیاد نیز باید از این منظر ورود پیدا کرد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های مسئولین کمپ ها افزود: میتوان نسخه جدیدی با تکیه بر آموزه های دینی را به کمپ های اعتیاد پیچد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روحانیون اعزامی به کمپ ها ترک اعتیاد پیش از اعزام آموزش های تخصصی را خواهند گذراند اظهار داشت: فعالیت مبلغین به کمپ های اعتیاد ختم نخواهد شد. مبلغین علاوه بر کمپ ها ارتباط مستمر با خانواده معتادین برقرار خواهند کرد. علاوه بر این مرکزی برای ارائه مشاوره به معتادین ترک کرده نیز ایجاد خواهد شد.

وی در پایان بیماران مصرف مواد مخدر را قربانیان تیغ خشم دشمنان و سود جویان دانست و افزود: باید آگاهانه در برابر دشمن ایستاد گلو گاه ها و باند های ورود مواد مخدر به کشور را بست و بستر جامعه را برای توزیع مواد مخدر نا امن کرد.

انتهای پیام/ن

اعزام مبلغ به کمپ های اعتیاد

برچسب ها: اعتیاد ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.