رئیس ستاد عتبات عالیات خرمشهرگفت: روند آماده سازی موکب‌های اربعین در مسیر ۱۵ کیلومتری خرمشهر تا مرز شلمچه به سرعت در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالامیر تابنده رئیس ستاد عتبات عالیات خرمشهر با بیان اینکه روند آماده سازی موکب‌های اربعین در مسیر ۱۵ کیلومتری خرمشهر تا مرز شلمچه به سرعت در حال انجام است گفت: ۹۰ درصد مواکب حسینی در مرز شلمچه مستقر شدند.

وی افزود:موکب‌های اربعین حسینی با استقرار در محل‌های در حال آماده‌سازی محل استقرار برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی هستند.

رئیس ستاد عتبات عالیات خرمشهر به حضور ۲۵۰ موکب و هیات حسینی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی شلمچه اشاره کرد و گفت:۲۵ موکب شهرستان بندرماهشهر و ۲۵ موکب شهرستان امیدیه در موقعیت‌های خود مستقر شدند و برخی از آن‌ها نیز در حال ارائه خدمات هستند.

تابنده افزود:همچنین به منظور ارائه خدمت به زائرانی که از مرز عبور کرده‌اند ۲ موکب حسینی با استقرار در شلمچه عراق برای ارائه خدمت به زائران آماده شده اند.

وی گفت:انشعاب برق و آب موکب‌ها وصل شده و مشکلی در این زمینه نیست از موکب داران خواسته‌شده با توجه به گرم بودن هوا و امکان انتقال بیماری از توزیع آب غیر بسته‌بندی خودداری کنند.

بر اساس اعلام مسئولان ۴۵۰ موکب حسینی در مرزشلمچه مستقر می‌شوند

بیستم ماه صفر هجری قمری مصادف با هشتم آبان ماه اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/ د

استقرار مواکب در مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.