شهردار خرمشهر گفت: خرمشهر امسال همانند سال‌های گذشته میزبان زائران اربعین حسینی است و بر همین اساس شهرداری خرمشهر تمام تمهیدات خدماتی لازم را اندیشیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داود دارابی شهردار خرمشهر ، با اشاره به ایام اربعین حسینی، گفت: امسال با کمک شهرداری‌های معین و با محوریت شهرداری خرمشهر تمام امر خدمات‌رسانی مرز شلمچه به نحو‌احسن پوشش داده می‌شود.

وی افزود: ماشین‌آلات‌های مختلف چون بالابر، ماشین حمل زباله، آمبولانس، ماشین آتش‌نشانی و... در محل‌های مختلف شلمچه جانمایی شده و ماشین خدمت‌رسان دیگری نیز توسط شهرداری‌های معین به منطقه اعزام خواهد شد.

شهردار خرمشهر گفت: شهرداری‌های تهران، شیراز، آبادان، ماهشهر، مینوشهر و امیدیه با محوریت خرمشهر امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه را انجام می‌دهند.

دارابی ادامه داد: موکب‌ها در مرز شلمچه در حال چیدمان هستند، تمام امکانات خدماتی و بهداشتی تامین شده و در این امر نقص و عیبی نداریم.

وی  با اشاره به پارکینگ بزرگ مرز شلمچه، افزود: امسال پارکینگ مرز شلمچه سامان‌دهی شده است و مشکلات سال‌های قبل را در این رابطه نخواهیم داشت، چرا که در سال‌های گذشته زائران در هنگام بازگشت دچار سردرگمی می‌شدند.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه ۲ هزار نیرو خدماتی در ایام اربعین در مرز شلمچه مستقر خواهند شد، گفت: امسال برای جابجایی زائران به پایانه حدود ۱۵۰ اتوبوس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

آمادگی مرز شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.