نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF یک تله است تا دشمنان نقشه‌های خود را به راحتی عملی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در مورد لایحه FATF گفت: این لایحه، موضوعی بود که موافقان و مخالفانی داشت برخی از دوستان معتقد بودند با تصویب آن ارز ارزان می‌شود و کمک به معیشت مردم است و من با مخالفت با این لایحه به فکر امنیت و جان مردم بودم و رای من سیاسی نبود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است.

هزارجریبی در خصوص استعفای دو معاون استاندار گلستان در تبعیت از قانون بکار نگرفتن بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: از اقدام این دو مسوول که از قانون تمکین کردند تشکر می‌کنم و از قشر جوان باید در امورات کشور استفاده شود و نمونه آن وزیر ارتباطات است.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران دهه ۶۰ و ۵۰ تشکر می‌کنیم که تا امروز صادقانه برای مردم کار کردند و در نظام خدمت کردند و امروز زمان میدان دادن به جوان‌ها است.

هزارجریبی گفت: قرار نیست جوانی که تازه وارد سیستم شده مدیر شود بلکه آن جوانی که معاون یک مدیرکل است در منصب مدیرکلی و مسوولیت‌های مهم و حساس بکارگیری شود.

انتهای پیام/م

 

صحبت نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.