برای حل مشکلات اقتصادی جامعه همه اقشار باید کار جهادی انجام دهند.

ضرورت انسجام و همبستگی برای حل مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع روسای قوای سه گانه اشاره کرد وگفت : ایشان حل مشکلات جامعه از جمله گرانی و کاهش قدرت خرید مردم را در گرو کار جهادی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین ،خطاب به زائران اربعین گفت: باید رفتارمان با مردم عراق وحدت آفرین و در شان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به نقش امامت و رهبری در جامعه هم پرداخت و افزود: از منظر امیرالمومنین علی (ع) رهبر در جامعه عامل انسجام بین امت برای رسیدن به اهداف است.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس نقش برجسته رهبری کاملا هویدا بود گفت: هر زمان که بندگان وظایف بندگی خود را بخوبی انجام دهند خداوند نیز وعده پیروزی حق بر باطل را محقق می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: با رهبریت ولایت فقیه و عنایات پروردگار 40 سال در برابر مستکبران با قدرت و اتحاد ملی ایستادگی کرده ایم و در ادامه مسیر هم با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون گذشته پیروز و سربلند خواهیم بود.
وی به روز جهانی استاندارد اشاره کرد و گفت: استاندارد نشانه اعتماد به کیفیت کالاست و برای حمایت از حقوق مصرف کننده تعبیه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به 23 مهر سالروز شهادت پنجمین شهید محراب آیت الله شهید اشرفی اصفهانی اشاره کرد و گفت: امام راحل ،ایشان را فردی سعاتمند میدانستند که عمری در راه هدایت مردم گذراند و در نهایت به مقام والای شهادت نائل آمد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به روز جهانی روشندلان هم اشاره کرد و افزود: باید به جای دلسوزی و ترحم نسبت به آنان، احترام و تکریم به شخصیت آنان را حفظ کرد.
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش است افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن توصیه جوانان به تحصیل، تهذیب و ورزش خواستار ترویج ورزش های همگانی هستند.

انتهای پیام/ ج

کار جهادی راهگشای موفقیت در حل مشکلات جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.