فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۳۳ درصدی کشفیات جرائم ۶ ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کاهش چشمگیر جرائم خشن از حمله سرقت از طلا فروشی‌ها و بانک از افزایش ۳۳ درصدی کشفیات جرائم در استان  ۶ ماه امسال خبر داد.

وی افزود: پلیس در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در حوزه مقابله با جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، احتکار، زمین خواری و حوزه‌های مرتبط اقدامات گسترده‌ای را امسال انجام داده ست.

فرمانده انتظامی مازندران به عملیات انتظامی و ترافیکی پلیس در اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: حضور چند میلیونی زائران حسینی در همایش بزرگ اربعین از موضوعات ملی است که مازندران نیز به عنوان یکی از استان‌های معین دراین طرح شناخته شده است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی خادم امام حسین (ع) هستند، گفت: صدرو روادید و ویزا برای زائران حسینی، اعزام تیم‌های عملیاتی اعم از گشت‌های انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت در مرز از جمله ماموریت‌های فرماندهی انتظامی استان در اربعین حسینی است.

وی گفت: روزانه ۲ نفر در استان به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در ۶ ماه نخست امسال ۳۰۲ نفر بوده است.

سردار میرفیضی افزود: در این مدت ۱۲ درصد کاهش کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران گزارش شد که این نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و رانندگان استانی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران به طرح‌های پلیس هوشمند در استان از جمله طرح پلیس همراه، طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ و اقدامات ترافیکی و انتظامی در این حوزه پرداخت.

انتهای پیام/آ

 جرائم در مازندران کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.