اولین سمینار تخصصی حوزه ارگونومی با مشارکت انجمن صنفی بهداشت حرفه ای کرمانشاه و گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. 

برگزاری اولین سمینار تخصصی حوزه ارگونومی به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اولین سمینار تخصصی حوزه ارگونومی با مشارکت انجمن صنفی بهداشت حرفه ای کرمانشاه و گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد. 

در این سمینار آموزشی که  با هدف ارتقاء سطح علمی، آموزشی و پژوهشی و ارایه خدمات تخصصی در حیطه دانش ارگونومی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز توسعه و برنامه های توسعه اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی جمهوری اسلامی و همسو با سیاستها،ماموریتها و وظایف محوله وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه بهداشت محیط کار و  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری مرکز خدمات ارگونومی شرکت باراد( تولید کننده تجهیزات ارگونومی) برگزار شد.

 مظلومی از اساتید برجسته ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی تهران که دارای چندین ثبت اختراع در کارنامه درخشان خود می باشد و با کمپانی تویوتای ژاپن همکاری دارند و  مرتضی صادق زاده در این سمینار به عنوان مدرس مطالب تخصصی حوزه ارگونومی را تشریح  کردند.

 

 

انتهای پیام/ز


 حضور اساتید برجسته ارگونومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.