فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه امنیت، نیاز هرجامعه است گفت: باوجود همه کاستی‌هایی که در این حوزه وجود دارد پلیس اقدامات جهادگونه خود را پذیرفته و شاهد امنیت قابل قبول و مطلوبی در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده انتظامی استان کرمان در آخرین روز از هفته ناجا در گلزار شهداء گفت: در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی و نامهربانی‌هایی که خودمان به خودمان روا می‌داریم، باید این مطلب را به جامعه رساند که همه ما سرنشینان یک کشتی هستیم و هر آسیبی به این کشتی، خود ما را مورد تهدید قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه انتظامی مدافع به حق مطالبات مردم هستیم، گفت: ما همراه مردم در اعتراضات به حق و قانونی آن‌ها هستیم و این همراهی نیروی انتظامی تاجایی ادامه می‌یابد که به امنیت عمومی استان و کشور ضربه‌ای وارد نشود.

فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: نباید اجازه داد عده‌ای با سوء استفاده از شرایط کنونی، مردم را با مشکل مواجه کرده و با احتکار کالا و اقداماتی از این دست، مشکلاتی را برای مردم و جامعه ایجاد کنند. 

مسئول ارشد انتظامی استان تصریح کرد: بخش زیادی از فراز و نشیب‌ها اقتصادی کشور ناشی از توطئه‌های دشمنانی است که همواره برای ضربه زدن برای انقلاب اسلامی ایران آماده بوده اند و جامعه بشری در سایر کشور‌ها نیز از اقدامات خسارت بار آن‌ها در امان نبوده است.

سردار بنی اسدی فر تاکید کرد: توانمندی‌هایی زیادی درکشور برای رفع و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود دارد که ولایتمداری و تجمیع این توانمندی‌ها زمینه شکست دشمنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ی

️حفظ و ارتقا امنیت یکی از نیاز‌های اساسی هر جامعه است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار