رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان از اختصاص یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری دامغان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌اکبر عباسی‌راد رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان، گفت: یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرح‌های آبخیزداری شهرستان اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: در سال جاری و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری استان سمنان اختصاص پیدا کرد است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان بابیان اینکه برای اجرای طرح حوزه آبخیز منطقه اگره چهار هزار و ۵۰۰ مترمکعب سنگ ملات در بخش حوزه سازه به کار می‌رود ابراز داشت: در بخش بیولوژیک حوزه آبخیز اگره نیز ۱۰۰ هکتار کپه کاری با کمک دامداران منطقه تویه دروار و اگره از هفته آینده آغاز می‌شود.

علی‌اکبر عباسی‌راد با اشاره به اجرای طرح بنچ مارک به طول ۱۰ کیلومتر در آگره تصریح کرد: این طرح با هدف حفاظت مشارکتی همراه با نصب بنچ مارک مرز اراضی ملی و مستثنیات در منطقه سرخده اجرا می‌شود که برای این امر ۹ پلاک به مساحت ۱۹ هزار هزار و ۲۷۶ هکتار مورد کاداستر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ز

جزئیات اجرای طرح‌های آبخیزداری دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.