معاون استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران باید آسیب‌های اجتماعی شهرستان خود را شناسایی و با همراهی سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مرتبط سعی در کاهش و رفع آن داشته باشند.

تآکید بر کاهش و رفع آسیب های اجتماعی شهرستان هابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نشست با فرمانداران استان با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد فاصله بین مسئولان و شهروندان گفت: راهبرد اصلی فرمانداران، خدمت شبانه روزی و تلاش برای جلب مشارکت بیشتر مردم برای شرکت در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به ویژه زمینه سازی برای حضور در انتخابات آتی است.

وی افزود: جهت گیری اصلی فعالیت دشمنان، متمرکز بر انتخابات آتی و تلاش برای دلسرد کردن مردم از همراهی با نظام و مسئولان است.

معاون استانداری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم انجام تمام فعالیت‌ها در چارچوب قانون، ادامه داد: با کمک وهمکاری دستگاه‌های نظارت و سیستم قضایی ضمن شناسایی متخلفین با تضییع کنندگان حقوق مردم و بیت المال برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

نوروزیان با بیان اینکه یکی از راهکار‌های حل مشکلات و رفع آسیب‌ها، برپایی جلسات کارشناسی و اتاق فکر تخصصی است،گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجمع مشورتی زنان و جوانان برای تحقق این امر ضروری است.

انتهای پیام // ف. ش
 
 

نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با فرمانداران استان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.