مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از لکه گیری و آسفالت ۷۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

ارسلان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۷۶ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان لکه گیری و آسفالت شده است.

 شکری اعتبار ابلاغ شده برای انجام این عملیات را حدود ۳۰۶ هزار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محور‌های ارومیه – اشنویه، خوی – ایواوغلی، اشنویه – پیرانشهر، سردشت – پیرانشهر و بوکان – شاهین دژ از مهمترین محور‌هایی است که در شش ماهه نخست امسال عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در آن‌ها انجام گرفته است.

وی به لکه گیری و آسفالت محور‌های روستایی نیز اشاره کرد و گفت: محور روستایی الیاس آباد با 3.5 کیلومتر و محور چهارده شهید – راژان – زیوه با3 کیلومتر در ارومیه و محور روستایی کلشان در سلماس با 6 کیلومتر از مهمترین محور‌های روستایی است که در این مدت روکش آسفالت گردیده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به وظیفه و رسالت این اداره کل بر حفظ و نگهداری راه‌های مواصلاتی استان اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم شاهد لکه گیری و روکش آسفالت در تمام مناطق مورد نیاز محور‌های مواصلاتی استان بر حسب اولویت باشیم.

انتهای پیام/م

لکه گیری محور‌های مواصلاتی استان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.