مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از صدور ۲۳۰۰ بارنامه برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالای استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛افزود: ارتباط تنگاتنگی با جامعه رانندگان باری استان، انجمن‌های مربوطه و شرکت‌های حمل و نقل داخلی کالا در جهت تسهیل روند فعالیت برقرار شده است و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

ارسلان شکری ادامه داد: مباحث مطروحه در خصوص مشکل کامیونداران به هیچ وجه اعتصاب این قشر زحمتکش نبوده و یک مشکل صنفی بود که بخش زیادی از آن توسط وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حل شده است.
 
وی با اشاره به صدور ۲۳۰۰ بارنامه برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالای استان در روز جاری اظهار کرد: رانندگان زحمتکش همواره خدمات ارزنده‌ای به کشور و مردم عزیزمان ارائه کردند که نمونه بارز آن لبیک به فرمان امام خمینی (ره) در ۲۶ آذر سال ۱۳۶۲ جهت تخلیه بنادر از کالا بود و این تعهد و روحیه جهادگری را همیشه دارند.

وی یادآور شد: مطالباتی همچون افزایش ضریب بازنشستگی از ۱/۲ به ۱/۵، افزایش نرخ کرایه و حق بیمه کارفرمایی و بیمه تکمیلی محقق شده و توزیع لاستیک نیز به صورت مستمر در حال انجام است و در خصوص سختی زیان آور و سایر مسائل نیز سازمان‌های متولی درحال تدوین راهکار‌های عملیاتی هستند.
 
انتهای پیام/م
 

برقراری تعامل سازنده در جهت تسهیل فعالیت با جامعه رانندگان باری آذربایجان غربی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.