امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه عبور از جنگ اقتصادی نیازمند وحدت و هم‌بستگی ملی است گفت: اگر امروز باهم باشیم در این جنگ اقتصادی پیروز می‎شویم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدعلی حسین زاده آملی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: خبرنگاری یک شغل بسیار شریف، پرارزش و جایگاه رفیعی دارد که قرآن کریم هم به آن اشاره دارد و می‌فرماید هرگاه خبری را شنیدید تا تفحص و تحقیق نکردید و برایتان محرز نشد هیچ‌وقت آن را بازگو نکنید شاید دروغ باشد و جایگاه شمارا خدشه‌دار کند.

وی افزود: خبرنگاران دارای شخصیت حقیقی و حقوقی هستند که هر دو بعد شخصیتی آن‌ها مهم است، باید کاری کنید که شخصیت حقیقی شما خبرنگاران حفظ شود و جایگاه حقوقی هم محترم شمرده شود که این امر بستگی به خود خبرنگاران دارد.

امام‌جمعه شهرستان پلدختر با اشاره به جایگاه خبرنگاران عنوان کرد: اگر خبرنگاران نباشند ظرفیت‌ها و ضعف‌های شهرستان پلدختر منتشر نمی‌شود؛ خبرنگاران در خبر‌هایی که منتشر می‌کنید صادق و عادل باشید و هر چیزی شنیدید فوراً آن را پخش نکنید چراکه برای شهرستان بد خواهد شد.

وی بیان کرد: خدمت کردن در پلدختر خیلی راحت و حساس است، کار کردن در پلدختر از خیلی جا‌ها آسان‌تر و مایه افتخار است به‌طوری‌که همه آن خوبی و زیبایی است که باید یک مقداری مدیریت و کنترل شود.

حسین زاده آملی بیان کرد: از کنار برخی مسائل باید بگذریم، چون پرداختن به آن‌ها حاشیه ایجاد می‌کند مردم خودشان بصیر و انقلابی هستند و همه‌چیز را تشخیص می‌دهند، باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا معضلات و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در گویندگی باید عدالت رعایت شود و باید به مردم امید داده وهم روزنه آینده را نشان دهیم، خبرنگاران باید بتوانند زبان و خشمشان را کنترل کنند که اگر این‌ها مراعات شد در آینده پشیمانی به بار نمی‌آید.

امام‌جمعه پلدختر گفت: باید یک مقداری پاکیزه‌تر به مسائل نگاه کرد، خبرنگاران باید خوبی و بدی یک مسئله را باهم ببینند، اگر برخی بو دارد برخی چیز‌ها عطر هم دارد که همه باید باهم دیده شود.

وی اظهار داشت: نظام اسلامی به مردم خدمت کرده است و هر دولتی سرکار آمده خدماتی ارائه داده است البته دولت‌ها هم نقاط ضعف وهم نقطه قوت‌دارند که باید نقاط ضعف و قوت باهم گفته شود.

حسین زاده عاملی با بیان اینکه عبور از جنگ اقتصادی نیازمند وحدت و هم‌بستگی ملی است افزود: ما انقلابی و ولایتمدار هستیم که زمان جنگ باهم بودیم، امروز در جنگ اقتصادی هم باید باهم باشیم و جنگ اقتصادی را باهم به‌پیش ببریم تا پیروز شویم.

انتهای پیام/د

عبور از جنگ اقتصادی نیازمند وحدت و هم‌بستگی ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.