رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک از پرداخت 4 میلیارد و 566 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به خانواده های بی بضاعت در این شهرستان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد منصوری نیا، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک به جذب 232 حامی جدید از ایتام در 6 ماهه نخست سال جاری اشاره و بیان کرد: جذب این تعداد حامی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه خیران و حامیان در طرح اکرام و محسنین ماهیانه به ایتام و محسنین کمک مالی می کنند، بیان داشت: بیش از 4 میلیارد و 566 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در مدت مذکور به خانواده های بی بضاعت پرداخت شد.

منصوری نیا هدف از اجرای طرح اکرام ایتام را حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند عنوان و اظهار کرد: این طرح انسان دوستانه از موفق ترین طرح های کمیته امداد امام (ره) است که در آن حامیان نیکوکار، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیریتیم را برعهده می گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آن ها واریز می نمایند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک با اشاره به اینکه اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین محدود به ایام خاصی از سال نیست، افزود: خیران در طول سال نیز می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام(ره) و یا سایت اینترنتی این نهاد حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان طرح محسنین را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/گ

افزایش کمک های نقدی و غیرنقدی به ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.