استاندار خوزستان توزیع ناعادلانه ثروت را عامل ایجاد فقر در این استان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی اظهار داشت: خدمت به محرومین و نیازمندان از جمله مهم ترین افتخارات مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز همه ما به این خدمت افتخار می کنیم.

وی با  اشاره به تحت حمایت بودن بیش از  ۹۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: با توجه به سرمایه های بسیار عظیمی که در استان وجود دارد، متأسفانه به دلیل توزیع ناعادلانه ثروت شاهد  فقر در استان هستیم.

شریعتی افزود: وجود این تعداد خانوار تحت حمایت کمیته امداد در خوزستان زیبنده استان نیست و باید سعی کنیم که این امر مرتفع شود.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان نیز با تقدیر و تشکر از عنایت استاندار نسبت به خانواده های تحت حمایت این نهاد، مهم ترین اولویت کمیته امداد در شرایط فعلی  را توانمندسازی و اشتغال مددجویان دانست.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های مهم و اساسی کمیته امداد خوزستان توانمندسازی اقتصادی حمایت از  اشتغال های خرد است که دارای ارزش افزوده بالا و متناسب با شرایط جغرافیایی استان باشد.

موصلی با اشاره به نقش اساسی مردم در کاهش فقر و حمایت از محرومین جامعه  عنوان کرد: توسعه طرح ارزشمند اکرام ایتام و محسنین و اجرای طرح زکات از جمله طرح های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.