رئیس دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور گفت: برای کاربردی‌شدن مباحث قرآنی نیازمند برنامه‌ها و ایده‌های خلاق هستیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین امید پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت اظهار داشت: برای کاربردی شدن مباحث قرآنی و رشد کیفیت دانشگاه علمی کاربردی نیازمند برنامه‌ها و ایده‌های خلاقانه هستیم.

وی پیرامون چگونی رفع مشکلات جامعه گفت: با تبعیت از قرآن و اهل بیت(ع) مشکلات اجتماع قابل برطرف کردن است. خواهش من استفاده از طرح‌ها و ایده‌ها برای استفاده از نسخه‌های قرآنی برای رفع مشکلات جامعه در دانشگاه علمی کاربردی است.

رئیس دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور بیان کرد: موضوعات دینی باید به‌صورت کاربردی دنبال شود و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره توصیه مهمی کرده‌اند.

وی افزود: بدیهی است که ما متولیان این گونه آموزش‌ها هستیم و باید نسخه‌های دینی و قرآنی را برای رفع نقص‌ها به‌کار گیریم.

امید با اشاره به اهداف دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی در راستای قرآن به‌طور جدی قدم برمی‌دارد و خوشبختانه در این راه موفق هم بوده است.

وی با اشاره به نداشتن پذیرش دانشجویان به‌علت نظام جدید آموزشی تصریح کرد: ما تلاش خود را برای پذیرش دانشجویان با توجه به اهداف انقلاب اسلامی در سال جدید خواهیم کرد و سال 97 فرصت خوبی برای رفع نقص‌ها است تا بتوانیم نیازهای نسل جدید را برطرف کنیم.

انتهای پیام /س

اختتامیه چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.