مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت : 10 هزار سرویس مدرسه 72 هزار دانش آموز اصفهانی را تحت نظر سازمان تاکسیرانی جابه جا می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: ۱۰ هزار خودرو در قالب ۵3 شرکت حمل و نقل سرویس مدارس تحت نظارت سازمان تاكسيراني در سال تحصیلی جدید به 72 هزار دانش آموز شهر اصفهان خدمات دهی می کند.  

وی تصریح کرد: از شمالی ترین تا جنوبی ترین مدارس شهر اصفهان در راستای افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مسافران و کاهش ترافیک ، تحت پوشش خدمت رسانی سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد : پنج اکیپ خودرویی و دو اکیپ موتوری بر فعالیت سرویس مدارس شهر نظارت دارند. اين نظارت ها شامل رعایت منشور اخلاقی سازمان تاکسیرانی، خدمات دهی طی ساعات اوج در مسیرهای مشخص ، سوار نکردن دانش آموزان بیش از حد مجاز  و غیره است.

گفتنی است؛ شهروندان و رانندگان می‌توانند پیشنهادها و انتقادهای خود از عملکرد سازمان، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، موسسات و سرویس مدارس را از طریق تلفن گویای سازمان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ در میان بگذارند.

30 درصد مسافران اتوبوس ها دانش آموز و دانشجو هستند

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نيز گفت : روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان شهر برای رسیدن به مقصد از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند که این آمار معادل ۳۰ درصد مسافران اتوبوسرانی اصفهان است.

قدرت افتخاری اظهارکرد : همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دو محور دانش آموزی در شهر اصفهان تعریف شده و به دانش آموزان خدمات ‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد : علاوه بر ۱۰۳ خط اتوبوسرانی در محورهایی که تراکم مراکز آموزشی وجود دارد، سرویس‌های ویژه دانش آموزی در ساعات اوج خدمات ‌دهی می‌کنند تا دانش آموزان با سهولت بیشتر و اتلاف وقت کمتری به مقصد برسند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: محورها در نقاطي از شهر كه بیشترین مدارس در آن قرار دارد، تعريف شده و در اين محورها علاوه بر خدمات رایج ، سرویس مخصوص دانش آموزان به ویژه براي مقاطع راهنمایی و متوسطه ارايه مي شود. 

وی افزود: در آینده نزدیک شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای دانش آموزانی که توان مالی پرداخت کامل بلیت اتوبوس را ندارند ، کارت‌های تخفیف‌دار صادر خواهد كرد.

افزایش ضریب امنیت اجتماعی و صرفه اقتصادی با استفاده از اتوبوس های شهری

 افتخاری تاکید کرد : استفاده از اتوبوس های شهری علاوه بر افزایش ضریب امنیت اجتماعی، در شرایط بد اقتصادی موجود مقرون به صرفه‌ترین روش برای شهروندان به ویژه دانش‌آموزان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با بیش از ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس در مهرماه امسال خدمات‌دهی ویژه‌ای به شهروندان خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار